tirsdag 29. januar 2008

01-12-2005

Uke 19:Da har vi jammen gjort unna 19 uker Dette går jo så det gviner!!Det er skikkelig livat i magen min for tida. Det er så gøy og helt fantastisk I går fikk også pappa kjenne det første spark, midt i håndflata, det var kjempe rørende Ellers må jeg si at formen er ganske bra om dagen. Økt energi og det var jammen på tide!!Nå driver jeg og pakker. Vi skal reise på hytta i dag. Sønnen til gubben, hund og katt skal med Gleder meg veldig!!-I går var jeg og besøkte Blondie og lille Sigurd. Sigurd var bare så kjempe skjønn og jeg var mang en gang blank i øynene , men det er jo ikke Blondie som skal trøste meg..Det er virkelig helt ufattelig at perfekte lille Sigurd ikke er frisk. Men må også si at det var veldig koselig å være der. Godt å se Blondie igjen og så fikk jeg hilst på gubbisen, samt storesøs til Sigurd. Storesøs var jo bare en smule stolt av lillebror da Gleder meg til neste gang jeg ser de :)

Ingen kommentarer: