tirsdag 29. januar 2008

11-12-2005

JEG HAR FORTSATT IKKE VONDT Det her har bare vært en toppers dag. Fra verdens største og vondeste nedtur, til gryende håp, til stort håp Jeg vet jo at faren ikke er over, men nå er liksom neste milepæl Riksen!Det er jo litt ironisk, at på torsdagen ble det stilt ett spørsmål i april klubben om hva neste milepæl er? Jeg svarte; At joda, det var å komme så langt i svangerskapet, at skulle det bli fødsel så ville Mikael overleve. Dagen etter havnet jeg her. Så lite man vet og det er i grunn like greit Har mast litt i dag om at de må sende meg til Riksen da jeg bikker uke 23. For helst sender de nærmere uke 24. Jeg skal nok få det til Føler meg liksom litt tryggere der..Jeg har i grunn ikke så mye mer å skrive om. Det blir nok ikke noe mer pålogging i dag. I morgen blir det antageligvis ordnet gratis tilgang til nettet, så da kan jeg logge meg på da jeg vil.

Ingen kommentarer: