tirsdag 29. januar 2008

28-02-2005

Good morning!Da er gubben sendt på kurs og jeg skal være alene helt til i morgen kveld.....hører med til sjeldenheten. Vet ikke om jeg får sove i natt og greier På fredagen dro jeg til " ei venninne ", som jeg lekte med på hjemplassen min for 22 år siden. Hun brukte å være på besøk hos naboen til mamma og pappa.Rett føre jul kom jeg på at hun bor da jammen her i traktene. Jeg prøvde meg fram på gule sider og jeg fant jeg henne. Hun husket meg veldig vagt, men vi møttes føre jul til en rask kaffe. Det var rimelig sprøtt å se henne igjen. Hadde aldri kjent henne igjen, men noen likhetstrekk kunne jeg se allikevel.På fredagen var jeg invitert på god mat og enda bedre vin. Vi mimret og lo over gips figurene vi lagde, sykkel spionasje på sagbruket m.m. Det var også ting hun husket, som jeg hadde glemt. Så gøy det var!!Vi er jevngamle. Jeg, ingen barn, hun 3 barn i alder 14, 10 og 6 år. I dag får vi vite om vi får refinansiert lånet våres. Vi må flytte, da leiligheten her skal selges.Vi har vært rundt og sett litt på rekkehus. Og har funnet en plass vi kan tenke oss å bo.Damen i banken var nok litt usikker på oss, i og med at jeg kanskje skulle over på rehab. Vi tegnet og forklarte og hun regnet, vi kommer 3 lapper billigere ut i mnd. Hallo?? Give it to me Ukens aktiviteter: 1 time ute i det blå. Jeg er rett og slett skamfull. Jeg skylder på mine venninner, at de ikke vil være med meg å trene. Nå får det jaggu være nog, altså!

Ingen kommentarer: