tirsdag 29. januar 2008

02-04-2005

Da har jeg endelig tid til å oppdatere litt igjen På torsdag kom vi hjem etter 1 ukes påskeferie. Ferien har vært som en drøm med masse avslappning og strålende sol absolutt hele påska. Og ja, jeg er solbrent! Og har usannsynelig mye fregner spredt i trynet! Vi har fått med oss en kjempe bra Dumdum Boys konsert på Hamar, med ditto fest sammen med gamlegjengen. Godt å se venner som jeg sjeldent ser. Det gjør godt!!Ellers har det vært mye samvær med familie og det gjør også godt.Hadde med oss kattene og bikkja på tur. Gjett om de har kosa seg i Finnskogen. Det blir jo rene paradis for de. Gubben hadde tilgode ei ferie uke, så den har han tatt uka etter påske. Derfor har vi vært så lenge borte. Det har vært godt for oss begge to, det å komme bort litt.Har fått bestilt meg brudebukett. Den blir kjempe fin!! Og dyr..Men det er jo verdt det!! Bare 3 mnd til vi gifter oss Nå nærmer det seg Riksen. Det blir spennende å høre hva de sier. Selv om jeg tror at den hjelpen jeg må ha, finnes i Finland.Jeg ser at SV´s Kristin Halvorsen er åpen for kromsomtesting av eggene. Heia, heia Kristin!! Det skjer noe, men det går så sakte!! Men jeg er overbevist om at det snart vil være lov i Norge, også.Nå skal jeg komme meg ut i solen. Ut å bevege seg litt. Ble lite trim og mye spising i påska ....men du og du, så godt a gitt!!

Ingen kommentarer: