tirsdag 29. januar 2008

04-07-2005

Jeg har nå endelig landa etter bryllupet. Det har vært en kjempe fin tid, men også veldig slitsomt!Dagene før bryllupet var super stressende. Alt som vi ikke kunne ordne, måtte ordnes da. Vi stod på fra morgen til kveld. Familie og venner jobbet på spreng og jeg så for meg dette som en forvirret maurtue Den store dagen så skiltes vi kl 12 og jeg satt i nabo huset for å bli sminket og stæsjet. Når pappa og jeg gikk inn i kirka, så fikk jeg nok litt blackout, tror jeg. Husker ikke så mye, men vet at min kjære pappa gråt som bare det.Vielsen var kjempe flott og jeg så at min kjære mann var kjempe stoltBryllupet våres var utrolig vellykket. Vi var 80 gjester som hadde det kjempe gøy. Mange flotte sanger og taler under middagen og festen varte vel for noen til kl 05 på morgenen.Mamma hadde lagd ett teppe av lappeteknikk til oss. Der var det bilde av meg og gubben som små og så hadde hun lagd en gutt og en jente figur av våres baby klær. Det var så rørende da vi fikk dette Vi har fått så mange flotte gaver. Vi hadde ikke anelse om at vi kom til å få så masse!! Vi må ut å kjøpe ett skap til for å få plass til alt!Gubben og jeg sitter igjen nå med mange gode minner, som vi vil ta med oss videre Takk mamma og pappa for alt dere gjorde, slik at dagen våres ble som en drøm!

Ingen kommentarer: