torsdag 31. januar 2008

03-03-2006

Uke 33
Kjære, som tida går!! Jeg syns til tider den snegler avgårde, men da jeg tenker tilbake, så gjør den jo slett ikke det. Det er 7 uker til termin Gleder meg, samtidig som magen er full av Thea og masse sommerfugler!!Uka som har gått, har stort sett vært preget av forkjølelse og det har blitt mange timer under dyna. Begynner å ligne noe nå, selv om nesa er pottetett og en smule rød.Angående graviditeten, begynner jeg å bli litt små lei. Mye vondter som jeg har skrevet om og sliter mye med nattesøvnen. Vonde hofter og vondt å finne en god stilling. Samt at jeg er oppe ørtenogfjørtiganger på do. Men, det kommer jo noe alldeles skjønt ut av det her da Nå er alt klappet og klart til lille snuppa kommer. Alt utstyr og klær er på plass. Nok en gang, Thea snuppa vår, mamma og pappa venter veldig på deg nå!!I går fikk vi også den nye sofaen, så nå er liksom alt klart. Senere i dag skal jeg til jordmor. Regner med at alt er ok. Legger inn en liten rapport her senere.Jordmortime: Alt så bra, så bra. Hadde 2 på hvite blodlegemer, men så lenge jeg ikke kjente noe ubehag så var det greit.Thea ligger i hodeleie, men ikke festet.
__________________

Ingen kommentarer: