torsdag 31. januar 2008

24-02-2006

UKE 32
Jeg er hoppende glad for hver uke som går Sist fredag var jeg på kontroll hos legen. Alle prøver var bra. 0-1 på ødem. Karpaltunellsyndrom er bare noe jeg må finne meg i. Begynner å få det i andre armen også Kunne ellers ikke få noe for betennelsen i hånda. Vel, det går nok over.Vi har vært noen dager på Hedmarken. Det var kjempe godt og veldig for alle som gleder seg til Thea kommer.Svigerinna mi lager den fine stelleveska til meg, samt at ho strikker ei drakt. Andre svigerinna mi strikker ogs ei fin drakt Gubben ble forkjøla der oppe og det var jo nedtur da. Ble noen dager på sofaen for han I dag har vi vært på 32 ukers kontroll. Alt bra med Thea. Jeg lå med ctg registrering for første gang i dag. Skummelt og spennende. Det viste ei vital og tøff jente Ho ligger litt under på hodemålet, men de tror ikke at det er noen fare. Vi skal tilbake om 4 uker for sjekk på hodet. Dette var noe vi kunne velge om vi ville og vi takket ja.Livmorhals 40 mm. Ingen fare for fødsel på ei stund Da jeg kom opp på føden i dag, fortalte ho jordmora som jeg ikke hadde møtt før, at de snakket ofte om meg der. Da jeg skulle gå, kom ho legen som la meg inn og sa ho var glad for å se den store magen min. Jeg blir både rørt og sjenert jeg Nå skal jeg snart hoppe til køys. Legger meg tidligere og tidligere. Er trøtt 24/7

Ingen kommentarer: