torsdag 31. januar 2008

05-11-2007

Uke 16+1
Er ikke så ofte jeg skriver, ikke slik som sist gang, da var det hver uke.Jeg merker at jeg har endel negative tanker. Jeg kan snakke som at "da bebis kommer" osv, men innerst inne har jeg faktisk ikke tro på det. Helt sant, jeg tror liksom ikke på at jeg kommer til å få en levende født bebis i april. Det er nok veldig bar vi skal til samtale neste mandag!!Uka som har vært nå har vært tøff. Jeg har hatt daglig hodepine, vært svimmel og har bare villet sove. På lørdag ringte jeg opp på sykehuset og de ville jeg skulle komme en tur. Jeg er jo så livredd for svangerskapsforgiftning. Det er sjeldent at det kommer så tidlig, men det skjer det også. Og alle vet jo at det er dødsfarlig så tidlig, bokstavelig talt!Fikk målt blodtrykk og tatt urinprøve. Blodtrykket hadde gått noe ned og var 113/67, mulig det var årsak til at jeg var litt svimmel. Jeg hadde faktisk +1 på proteiner i urin. Først målte de til +2, men så tok de en ny måling med et mer riktig apparat å måle med og da kom de til +1. Det var ikke noe å bekymre seg for sa de, men jeg liker det ikke.Vi fikk også tatt en titt på bebis, som hadde det bra. Den veivet med armer og smattet med munnen sin. Det er en veldig deilig følelse der og da, synd at jeg glemmer så fort disse positive stundene Livmorhals ble målt til 36mm. Flott Bekymrer meg jo selvfølgelig mye for det også.Gravidmagen begynner virkelig og synes nå. Har måttet hoppe over i mammabukser, men det er litt kos også da, selv om jeg slett ikke liker at vekta raser i full fart oppover.Har fortsatt mensmurring, samt kloring i korsrygg. De finner ingen årak til dette, men jeg ser de har notert det i papirene sine. Det er ekkelt og kan vare sammenhengende i 2 døgn. Minner meg om da jeg endte opp i hui og hast i sykehussenga Me not like!Nå har mann og barn dratt ut av huset. Jeg skal legge meg på sofaen og sove en liten time, for så å rydde litt her.På onsdag drar vi på hytta og det skal jammen bli godt. Da koser vi oss, vi på to bein og han på fire bein

Ingen kommentarer: