tirsdag 29. januar 2008

07-01-2006

25+1Ting er fortsatt stabilt her. Har jo slitt sofaen siden jeg kom hjem fra sykehuset. Har fått god tid til å tenke på det vi har vært igjennom. Psykisk har det vært veldig slitsomt, men jeg syns faktisk at jeg/vi har kommet sterkere ut av dette her. Jeg vet at mannen er veldig redd for meg og babyen, hvis jeg sier au, så raser han nesten sammen. Men allikevel har det gjort oss sterke og sammen er vi som dynamitt I dag dro jeg en kjapp tur på sykehuset. Jeg har hatt vondt ett døgns tid. Menssmerter og murring i ryggen. Mange syns kanskje at jeg ventet lenge med å kontakte føden, men det har ikke vært takvise smerter og det har vært stabile smerter.Fikk en innvendig sjekk og mormunn var helt lukket Livmorhals ble målt til 3,7 cm. Faktisk enda litt lenger enn det den ble målt til på Riksen, men som legen sa i dag, så skiller det jo bare 0.4 mm og det kan rett og slett komme av måling gjort fra person til person.Fikk også en bonus titt på lille i magen. Den hadde det kjempe bra!! Vi lurte litt på kjønnet, igjen. Legen så og så og viste oss noen streker. Streker? Skulle det ikke være baller da?? Mikael, den balleløse Vel, legen var ikke sikker. Men legen jeg hadde på Riksen kunne jo heller ikke finne noen nøtter!!Må vi omstille oss? Litt rart.. og spennende!!

Ingen kommentarer: