tirsdag 29. januar 2008

14-06-2005

Så, da er jeg på plass igjen. Har vært uten nett ei stund og det har jammen i meg vært rart og ikke bruke MØE av tida mi på SG. Men, det har forsåvidt gått i 110 i svingane om dagen, så denne pausa var vel bare bra, ellers hadde jeg vel ikke rukket alt jeg skulle ha gjort. Vel, får begynne med 28 mai. Gubben skulle drikkes ut og jeg skulle begynne å flytte, med hjelp fra venner. Jepp, jeg hadde klart å lure han og svigerinna mi kom med bil og var klar for flytting.I det jeg kommer rundt den svære bilen hennes, spretter det jenter fram og jeg ble tatt rimelig på senga, kan man si Men du så gøy!! Alt i alt ble vi 15 jenter. Det var full fres fra kl 10.30 til langt på natt. En kjempe fin dagSå har vi flytta i ny leilighet. Har nå bodd her i 14 dager og begynner å komme noenlunde på plass. Det mangler litt her og der, men det får vi bare ta etter hvert.Bryllupet står nå om 14 dager. Dette har gått så fort, at det er ikke til tro!! Var i kirka på fredagen og øvde. Bare det var stort. Både gubben og jeg var ganske, så hvordan dette skal gå under vielsen Å, som jeg gleder meg. Har ikke hatt tid til å glede oss, for det har vært så mye i det siste. Men nå , det kommer til å bli verdens flotteste dag, selvfølgelig!!Jeg har også såvidt fått lest meg til at Boe og Thyresse har noe rart i magen. Skikkelig gladnyhet å lese da man endelig kommer seg på SG, igjen. Gratulerer så mye begge to Sånn, det var en kort oppdatering fra meg. Nå skal jeg sette meg ned å lage bordkortene

Ingen kommentarer: