tirsdag 29. januar 2008

12-04-2005

Da var timen på Riksen unnagjort og jeg er både glad, spent og inneforstått med at sånn er saken bare.Kom inn til en hyggelig dame ved navn Nan. Gikk gjennom papirene til gubben og meg.Hun skjønte godt at 8 sa, det gjør noe med en liksom. Man blir livredd for å bli gravid både på den ene eller andre måten.Når hun gikk gjennom prøveresultatene mine fra Skien/ Porsgrunn, kan det se ut som det mangler noen prøver eller de er tatt feil!! Det kan se ut som om jeg har for lavt progesteron. Hva??? Her har jeg mast om i Porsgrunn om jeg kunne få ekstra prog. eller blodfortynnende, bare for å se om det kan hjelpe. Men neida, det har ikke hatt noe for seg det! Bortkasta!!Og det første overlege Nan sier er at, neste gang du blir gravid så prøver vi progesteron gel og albyl E. Jeg ble jo seff glad for det, men hvorfor har jeg ikke kunnet prøve dette før!! Neida, gå gjennom så mange SA du bare orker, sunt det!! Så snakket vil litt om IVF og det er ikke noe vi kommer til å få. Det vil ikke hjelpe i vårt tilfelle med så mange aborter. Jeg ble jo lei meg for det, for jeg begynner å innse at jeg kanskje aldri vil få barn og det er skummelt Men samtidig så innser jeg at jeg har et veldig rikt liv, uten barn også. Jeg har det veldig bra Etter timen tok gubben og jeg noen prøver og så spiste vi en god lunsj og så bar det hemmatt!Altså planene for året 2005 fortoner seg slik:Kjøp av leilighet og flytting.Bryllup.Reise.BLI GRAVID i september/ oktober. Prøvestart i allefall. Håper nå at jeg blir like lett gravid som jeg har gjort før og at prog og albyl E vil være tingen for ossOm ikke det hjelper, ja da blir det Finland og kromosomtesting til neste år. Og kanskje ivf der, om vi har råd. Jaja, jeg syns jeg begynner å ramle litt på plass jeg, på tide!!Skal snart avgårde å trene, så nå må jeg gi meg..

Ingen kommentarer: