tirsdag 29. januar 2008

17-12-2005

22+1 eller 22+5Natta har vært pyton. Begynte med murringer rundt kl 22. Smertestillende kl 23 og 01, samt sobril for jeg var helt utslitt psykisk. Jordmor Mona satt lenge inne hos meg i natt og fikk snakka tankene mine litt på plass væffal. Sovna rundt 02.30.Jeg er livredd for at jeg skal våkne med sterke smerter, som ikke går tilbake. Er redd for å skjønne at nå er fødsel i gang. Og ikke ville, men du MÅ, er to ting som passer utrolig dårlig sammen. Jeg bare VIL IKKE miste Mikael.I dag har det vært en alletiders dag. Våknet uten smerter og bare det redder dagen. Gubbis og sønnen hans kom på besøk og vi hadde julekvelden for han i dag. Han fikk masse pakker og det var bare så koselig.Tilslutt måtte han legge seg i senga mi, for han fikk så vondt i lillebror i magen sin De er så søte i en alder av 4 Mannen skal få lov til å være her i natt. Får håpe jeg får sove litt bedre, da. De kaller han bare for sobrilen min Nå skal jeg synge litt for Mikael i magen. Ha en liten kosestund med lille rocker i magen. Stort og svart er en låt jeg har spilt for han en god stund. Første gang jeg hørte den ( mange år siden ) så husker jeg at jeg sa at denne skal jeg synge for ungen min. Jeg syns den er så skjønn ( og nå skal jeg synge den riktig ette at Thyresse har rettet litt på meg.. )Ha en fin lørdagskveld alle dere som følger med meg, i lange baner!Og Thyresse, jeg kommer IKKE til å begynne å strikke. Jeg nektet å strikke i tekstil timene på barneskolen. Ikke veldig glad i det.

Ingen kommentarer: