tirsdag 29. januar 2008

10-12-2005

En liten oppdatering på sengekanten:Har ikke hatt vondt siden i formiddag. Eneste jeg kjenner er at det stikker litt rundt livmor tappen. Jeg velger å tolke det dithen at ting kanskje trekker seg sammen.Jordmor var akkurat innom og var positiv til at det har vært rolig i magen i mange timer Dt har vært 2 fødsler rundt meg i kveld. Det har ikke akkurat vært så gøy å høre på og jeg må ærlig innrømme at jeg gråt når jeg hørte skrikene fra babyen. Måtte vi også få oppeve dette Min kjære har vært ute og kjøpt kebab og små godt til oss, deilig det Ellers må jeg virkelig få takke alle for oppmuntring, både her og der. Det varmer Og takk Utålmodige for tråden du hadde starta på sg til meg, mange koselige hilsninger der også Nå er jeg helt utslitt igjen, må ha ei lita pause.

Ingen kommentarer: