tirsdag 29. januar 2008

18-04-2005

Det var godt å møte det oppmuntrende fjeset til Nan damen på Riksen. Jeg dro nok dit med ganske lave forventninger, men må innrømme at ho gav meg et håp! Tror nok at jeg har blitt ganske flink med å spare meg litt for å dra rett til himmels, slik som før. Fallhøyden blir jo deretter. Men vi drømmer selvsagt, både gubben og jeg om en bebbis i 2006.Ellers har jeg kommet i gang med treninga igjen. Kjempe deilig! Og har samtidig fått vært mye ute i friluft. Blir fort mye piggere og blidereI kveld skal vi å se på leilighet. Har vært med å by på 2 leiligheter, men det holdt ikke gitt.Er veldig spent på den vi skal å se på. Vet det er en del å gjøre der, men det får vi bare ta med.Lørdagen skulle vi opp til et vennepar å ta noen øl. Det endte med flatfyll deluxe og jeg sitter her med nerver oppover øra på dag 2Skulle bare ta et par tyrker shots og en drink... Gud vet hvor mange det egentlig ble!! Det blir lenge til neste gang!!

Ingen kommentarer: