tirsdag 29. januar 2008

19-05-2005

Dro opp til Finnskogen på torsdagskveld og kom hjem i går. Langfri med gubben er godt Har fått rydda på hytta og malt den nesten ferdig. Nå er den snart klar til bryllupsgjester.Fikk med oss litt snø vær i pinsa, Hedmarken er seg selv lik! T skjorte vær den ene dagen og snø den andre dagen! 17 mai tok vi turen til Hamar og besøkte venner. Det var kjempe koselig. Jeg savner gjengen på Hamar!! Ser de ikke så ofte etter at jeg flyttet til Porsgrunn.Nå venter jeg utrolig mye på sommeren og når sommeren er over og høsten på gli... Ja, da starter prosjekt making baby! Begynner virkelig å glede oss begge to. Vi er ved godt mot og håper den hormonbehandlingen vil hjelpe meg. Jeg har fått nytt håp og mot og snakket senest i dag om "når jeg blir mamma"Har hatt veldig godt av denne pausa og da vi starter opp til høsten, så har vi hatt nesten ett år med prøvepause.Trening har det rett og slett ikke vært tid til. Starter opp med ny frisk til uka.

Ingen kommentarer: