tirsdag 29. januar 2008

12-10-2005

UKE 12:Jeg er like forundret og ikke minst glad for hver gang jeg kan øke ukeantallet På mandag var vi på ny ultralyd. Jeg var spent, men samtidig ganske rolig. Lille knøtt lå og sov og det ble bare med en rask sjekk. Legen vi bruker å ha var på ferie og denne dama vi hadde nå, vil jeg helst slippe å ha igjen. Ho var ikke interessert i lytte til det jeg hadde å si. Og når jeg spurte om ho kunne antyde noe kjønn, fikk jeg til svar ; Det er vel ikke akkurat det jeg vil bruke tiden min til Hyggelig, tenkte jeg!!Men hovedsaken er at jeg nok en gang har sett liv Både gubbis og jeg dagdrømmer nok endel om den lille. Og vi snakker ofte om når bebien kommer, eller under fødsel o.s.v.. Rart Det hadde vært super fælt om vi ikke skulle bli foreldre nå, for å si det sånn!I morgen drar jeg hjem til foreldrene mine, blir bare en snarvisitt. Skal innom Hamar og si hei til gamle kjente på veien, også. Gleder meg

Ingen kommentarer: