tirsdag 29. januar 2008

21-11-2005

UKE 17:Har da jammen i meg glemt å oppdatere for den siste uka. Mange ganger lurer jeg på om dette berømte ammetåka allerede har slått inn Jeg har vært helt utafor trøtt den siste uke, jeg kan sove, sove, sove!! Jeg syns det rett og slett er slitsomt! Begynner å lure på om jeg kommer til å ha det sånn resten av svangerskapet.Jeg har begynt å kjenne masse liv, det er virkelig Mikael som rocker i magen min. Det er en så ubeskrivelig deilig følelse Fikk meg et skikkelig støkk på torsdag og fredag, for da kjente jeg null liv. Det var en grusom følelse, fra å kjenne så og si daglig til bråstopp og ingenting. Jeg hadde heldigvis en legetime på fredag og etter mye om og men fant legen hjertelyden Han skjønte godt at jeg var i ferd med å få panikk!!Men alt var i skjønneste orden og mine prøver var også fine. Nå er det bare å se fram til ordinær ultralyd, får aldri nok av å se på den skjønne i magen min :)

Ingen kommentarer: