tirsdag 29. januar 2008

25-11-2005

UKE 18:Da var også uke 18 unnagjort og vi skrider inn i uke 19. Vi har jo vært på den ordinære ultralyden og fått bekreftet nok en gang at lille Mikael i magen har det bra. Dog ble jeg skuffet over selve ultralyden som var kjapt unnagjort og kjønn fikk vi heller ikke vite. De hadde ikke lov til å opplyse det før i uke 24. Jeg er så sjelelad for at vi dro på den private ultralyden og fikk vite der alt ned til minste detalj og også kjønn.Termin ble forskjøvet med 4 dager, så nå er dt ny dato; 23.04.06.I dag har jeg kjent spark utenpå magen. Det var jo stas og nå venter pappan spent på at han også skal få kjenne det. Det blir jo en spesiell kontakt da Har mye vondt i hodet og syns det er slitsomt. Ikke like trøtt og slapp, men heller ikke sprudlende av energi, for å si det sånn.Uansett: Jeg tror jeg tåler det meste om dagen!

Ingen kommentarer: