tirsdag 29. januar 2008

13-12-2005

21+4 Eller 22+1 En kort oppsummering:Smertene jeg slet med, vedvarte til i går kveld. Da var jeg så sliten og frustrert og ikke minst redd, at jeg fikk en skikkelig dose smertestillende. Smertene ga seg nok en gang og jeg våknet smertefri i dag Jeg kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er da alt er rolig i magen min. Jeg har også vært helt smertefri i hele dag. Riktig nok hadde jeg en serie med kynnere i kveld, men jordmor sa at så lenge ikke det var vondt eller kom blod, så kunne jeg ta det med ro. Seff var jo jeg type Ally Mc´beal hysterisk Så i dag er jeg positiv igjen. Vi er så glade for hver dag jeg kommer meg igjennom. Våres julekalender er å telle dager til Riksen og om 6-7 dager kan jeg faktisk være der.Jeg har vært så sliten i det siste, at jeg har ikke orka besøk enda og derfor har jeg heller ikke vært så mye her inne.Blondie var innom meg idag. Det var kjempe koselig. Det er litt anneledes å ha besøk av henne, ho forstår meg godt Og det gjør ho vel nettopp fordi ho står oppi en stor sorg selv Det er nok siste natta gubbisen får sove her. Han må nå betale 250 kr natta om han skal være her Heia Norge sier jeg bare!!I går kveld var Mikael veldig aktiv i magen, igjen. Gubbisen så også veldig tydlig sparkene. Det var så godt, for da føler han seg også nærmere bebisen.For å si det sånn, så nyter vi virkelig alle spark og bevegelser om dagen Jeg skal hilse så mye til dere alle sammen i april klubben+ de andre fra gubbisen. Han satt sammen med meg i kveld og leste meldinger og syns det var så koselig. Jeg blir jo veldig rørt av det mange av dere skriver og mange ganger så ler jeg rett ut Dere betyr veldig mye for meg og gubbis ser at dere holder humøret mitt oppe!Sånn da tror jeg snart at jeg har skrevet på meg skiveutglidning her Jeg er fortsatt liggende og finner IKKE en god skrivestilling!

Ingen kommentarer: