tirsdag 29. januar 2008

02-05-2005

Da har det blitt mai mnd og det nærmer seg stadig slutt på prøvepausa vår. Dog så er det ikke før til høsten vi starter opp, men må si det går fort.I helga har vi vært på hytta i Finnskogen. Det har vært avslappende og deilig som vanlig.Har fått bestilt bryllupskake og fått bestemt meg for blomstene i buketten. Hadde jo delvis bestemt meg for blomster, men måtte ha et par runder på det der. Det blir orkideer, krem hvite og dyp røde roser og eføy. Den blir bare nyyydelig Har også vært i kirka og fått tips til salmer, inn og utmars. Gjett hvem som satt med oversvømte øyne da de spilte Mendelhsson Jeg kunne ikke se på gubben en gang... Hørte jeg vannfast mascara på den store dagen?? Sitter nå og venter på at de skal ringe angående leilighet vi har lagt inn bud på. Får vite kl 12. Vondt i magen, så spent er jeg!Fikk ikke tid til å trene så mye i sist uke. Men nå er det full rulle igjen. Skal begynne med en dobbel time i kveld. Venter med å måle cm og vekt til neste mandag.

Ingen kommentarer: