tirsdag 29. januar 2008

26-10-2005

UKE 14:Sånn, da har jeg fullført 38 % av graviditeten min Jeg har vært på ny ul. Der lå det en liten h*n. Viftet med armer og sparket med beina. Vi hadde håpet på å få vite kjønnet, men det var nok litt tidlig enda. Men det viktigste var jo at den lille hadde det bra.Nå skal jeg ikke tilbake på ul før om 4 uker , det er lenge det!! Da er det ordinær ul og det blir kjempe spennende Jeg tror jeg kjente liv her for første gang, det er vel 3-4 dager siden. Jeg vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter, men er liksom overbevist om at det var bebin Og jeg kan vel så smått begynne å føle litt kjærlighet for den lille. Jeg har ikke klart å knytte så mange bånd enda, men regner med at det er noe som vil komme. Jeg må enda klype meg i armen for å skjønne at dette her er for real Har de siste dagene vært plaget med litt kvalme. Syns nå det er urettferdig at det skal komme så seint som nå, men da jeg leser om de andre jentene i klubben min, så skal jeg vel heller ikke klage Det er overkommelig!Jeg får vel rote meg tilbake det jeg egentlig skal gjøre. Nå er det fram med støvsugeren. Ting går så himla treeeegt!! Jeg har lyst til å sove..Arbeidslyst kom til meg, for her skal du motstand finne!!
__________________

Ingen kommentarer: