tirsdag 29. januar 2008

16-07-2005

16.07.05Jeg er definitivt ikke på humør om dagen og føler for å rable ned litt. Håper ikke denne tråden blir lang.* Jeg har hatt 8 sa, hvor går grensa? Inne i hodet mitt sies det 10 10 er forferdelig mye. Gravid 10 ganger, men ingen barn, det er mye!* Merker jeg blir sliten av for mye tanker i topplokket.* Forsøk i Finland ( som hadde betydd så mye for meg ), adopsjon - Uaktuelt, for vi har ikke penger.* Bryllupsreise, skulle vi ha spart pengene på en tur til Finland i stedet? Vi trenger så sårt å komme oss vekk.. Være kjærester, nygifte på bryllupsreise.* Mange som tester positivt om dagen, jeg er glad for det .. men det gjør allikevel noe med meg * Jeg ble en gang spådd at jeg aldri kom til å få noen barn ( for 12 år siden ), jeg begynner virkelig å tro på det. Innse?Huff, jeg er så nedfor og det hjalp ikke akkurat med to glass vin!!

Ingen kommentarer: