tirsdag 29. januar 2008

27-05-2005

Sorgen og gledens dag.I dag har vi fått nøkkel til leiligheta våres. Det var en deilig følelse, det. Gleder oss til å så smått begynne å pusse opp.Oppdaget til våres forferdelse at taket i stua og gangen var lysegrønt . Lysegrønt, hvem faen maler taket i den fargen, da? Vi så nok ikke det pga det var kveld da vi var og titta på leiligheta. Så det er liksom noe av det første vi skal rette på!!Og så til det mega triste i dag. Vi har måtte avlive ene katta våres. Jeg sitter her med rødsprengte øyne og klumpen i halsen. Jeg orket ikke å være med, så sambo samlet alt mot og dro avgårde med Ozzy. ( Takk Gubben for at du lot meg være hjemme )Men noe så grusomt Jeg har aldri måtte avlive noen av dyra mine før, så dette var første gangen. Kommer ikke over hvor vondt det gjorde i hjertet mitt da han satt på armen min for siste gang og malte som bare det.Men, jeg trøster meg med at han sovnet fort inn og nå har han det godt oppi pusehimmelen, sammen med alle de andre pusene og et hav av boksemat. kjære Ozzy gutten. Takk for all kos

Ingen kommentarer: