tirsdag 29. januar 2008

07-03-2005

Så her er jeg enda, gitt. Faktisk litt lysere til sinns også.Våknet i dag med sinnsyke menssmerter. Skjønner ikke at det går an! Satt på do mer eller mindre i 2 timer og bælja. Nå er det i ferd med å slippe taket og det er deilig!Har fått tips om å søke kommunen om Start lån. Det er visst mange i våres situasjon som har fått hjelp der. Vi går på med godt håp og fall høyden er vel sikkert like stor denne gangen. Men det var får vi ta da!!Vi er blitt litt usikre på om vi skal ta prøverør dette året eller til neste år. Det er liksom veldig mye som plutselig skjer dette året her. Nå skal vi inn på Riksen i første omgang. Vi får begynne der tror jeg. Nå skal jeg snart kle på meg og gå ut i solen. Det er skikkelig påske vær her. Pådro meg en hel drøss med fregner under gårsdagens sol. Lite fint, mener jeg. Kjempe søtt, syns sambo. Ja, ja, de er der håkke som!Ca 4 timers gå tur tilbakelagt sist uke.

Ingen kommentarer: