tirsdag 29. januar 2008

09-12-2005

Uke 21:Ja, hvem skulle tro at dagen skulle ende sånn? I hvertfall ikke mannen og meg Kom som sagt inn med 2 cm åpning og det resulterte i øyeblikkelig innleggelse.Jeg får ikke lov til å gå, stå, må bare ligge. Får heller ikke lov til å sitte. Det enete jeg får lov til er å gå på do for å tisse, avføring må jeg gjøre på bekken og jeg får lactulose for å få litt fortgang, for jeg får ikke lov til å trykke.Riene de har gitt seg om at det fortsetter slik. Jeg har litt stikninger øverst i skjeden, men det kan like godt være at det er i ferd med å trekke seg sammen igjen. Jeg blir nå liggende her i 3 uker, så blir jeg overført til Riksen og skal være der i 4 uker. Og etter det har de ikke lagt noen planer. Jeg ligger gjerne i 4 mnd om jeg så må det!For de som lurte på om det er noe de gjør for å stoppe rier/fødsel så tidlig, så er svaret nei. De starter ikke med tiltak før i uke 23/24. Jeg vet egentlig ikke hvorfor, har ikke rukket å spørre om det.Under ultralyd i dag var alt bra med lille Mikael. Han er veldig rolig, men jeg håper det ikke er noe galt. Kanskje en fordel at han er så rolig, for egentlig er han jo et skikkelig rocketroll Dette er desisert den værste dagen i mitt liv. Jeg har ikke tall på hvor mange tårer jeg har grått. Jeg har sagt mange ganger i dag, at dette fortjener vi ikke!! Mannen har vært en kjempe støtte i dag og den støtten vi har fått på føden er bare helt toppers! Jordmora som vi har hatt mest med å gjøre, må ha litt englevirksomhet i seg. Nydelig og behagelig dame Jeg har også hatt besøk av Blondie i kveld. Vi ligger jo metern fra hverandre. Det gjorde godt og humøret mitt steg betraktelig! Nå virkelig jeg for at Mikael skal holde seg i magen min i noen uker til, helst måneder. Han kan jo ikke overleve om han blir født nå. Dere vil ikke tro hvor vondt det gjør å tenke på og jeg er så redd Jeg har aldri følt en slik redsel før.Uff, dette ble et rotete innlegg. Men akkurat nå er ting kaos!

Ingen kommentarer: