tirsdag 29. januar 2008

16-12-2005

22+0 eller 22+4Har sovet utrolig dårlig i natt. Mange vonde tanker, som blir real inni hodet mitt. Kl 02 måtte jeg få en innsovningstablett og snorka så i vei til kl 08.30.Formen er strålende i dag, også. Det er nesten så jeg må klype meg i armen I dag har jeg ligget her i ei uke, det er 3 dager til vi ringer Riksen og det er 3 dager til vi iflg min termin skriver 23 uker. Det er faktisk ikke så lenge til og jeg velger å tro at magen er rolig fram til da Har i dag hatt besøk av Tigerjenta81. Det var koselig Ellers kommer det vel noe mer besøk utover dagen, så da går denna dagen også. Jeg syns egentlig tida har gått fort jeg og hver dag er en stor seier for mamma og pappa som elsker lille Mikael i magen Snakk om at han blir Porsgrunn porselen, sikkert til han er 50.

Ingen kommentarer: