tirsdag 29. januar 2008

14-12-2005

21+5 eller 22+2 Etter en utrolig slitsom natt, grunnet alle kaotiske tanker, våknet jeg i dag også uten smerter. Men idag er jeg super negativ og venter bare på at ting skal gjøre vondt igjen. Mentalt er jeg utslitt nå. Jeg føler vel at jeg har ingen plass å hente positiv energi fra. Samme hvordan jeg vrir og vender på ting, så blir det negativt og jeg har nerver som ligger laaaangt utenpå meg.Har fått fysioterapi i dag og det var helvetes vondt. Er helt gåen etter å ha ligget pal i 5 døgn, men det finnes verre ting enn det, da!I dag snakket legen om at det var jo ikke sikkert jeg kom til Riksen før jul engang, altså når de sier sånn til meg, så skaper de bare 1000 nye bekmringer for meg. Jeg er så redd for at jeg skal bli liggende her i 2 uker. Kunne jeg bare dra dyna over hode og våkne opp om 2-3 mnd.

Ingen kommentarer: