torsdag 31. januar 2008

10-10-2007

Etter en natt med super lite søvn, må jeg finne på noe for ikke å sovne her. Skrive litt da.Thea er dårlig og hjemme fra bhg. Var hos lege med henne i går, så nå går ho på penicillin og jeg håper virkelig at ho blir frisk snart. Lille kroppen har vært syk mer eller mindre i 2 mnd. Mye basselusker i bhg Jeg var til ultralyd for vel en uke siden og alt var veldig bra. Crl var ca 5 cm og den lille var veldig aktiv der inne.I går fikk jeg plutselig menssmerter og murringer i ryggen igjen. Nå har det vært rolig i 2 uker, så for all del, nå må vi lage litt drama igjen!!Vel, det har stått på i hele natt og tilsammen nå ca 1 døgn. Ringte gyn i dag tidlig og skal inn der etter 11.30 i dag. Det var samme damen jeg snakket med som tok i mot meg for vel 2 år siden, da jeg holdt på å gå i fødsel. Jeg tror ho visste godt hvem jeg var da jeg ringte i dag.Jeg tviler ikke på at babyen er der og har det bra. Det jeg er redd for nå er om det skulle begynne å åpne seg. Man har jo aldri noen garanti for når slike ting skjer. Blir helt svett ved tanken Ellers har både mannen og jeg begynt å glede oss.. litt.. Vi er skeptiske, men vi kan ikke grave oss ned i negativitet hele tiden. Vi har begge en sterk forsvarsmekanisme, kanskje mannen mer enn meg. Men som jeg sa til han, vi må også kunne glede oss, tillate oss det. Vi er jo gravide og skal jo bli mamma og pappa igjen VI SKAL DET!Oppdaterer her etter sykehusbesøk i dag.Så, da var jeg tilbake, noen kg lettere og veldig mye blidere.Alt var såre vel. Ikke tegn til blod. Ingen åpning. Hosteprøve ok. Livmorhals 40 mm Og en sniktitt på baby som hadde det fint i mammas mage.Dr. Majac tok seg god tid til oss og husket veldig godt alt det som skjedde sist. Ho sa også til meg at det er veldig lav terskel for at jeg skal kontakte de og komme en tur. Så godt å vite Føler jo veldg at jeg er hysterisk, ikke sant BEDRE EN GANG FOR MYE ENN EN GANG FOR LITE!!

Ingen kommentarer: