tirsdag 29. januar 2008

06-08-2005

Ferien for gubben og meg er snart over. Det har gått super kjapt!Hadde en fin uke oppe på hytta i Finnskogen. Guttungen til gubben var også med.Vi fikk slappa av og kost oss med rødvin foran bålet om kveldene og det resulterte i en Jeg er heldig som blir så fort gravid. Vi har jo hatt pause i mange mnd og det var først sist mnd og denne mnd som vi ga litt blaffen i å være forsiktige. Sånn gikk det Ellers har vi kommet et stykke på vei med oppussinga. Det går sent, men det blir fint! Vi må liksom forholde oss litt etter pengene også, så da går det automatisk litt tregt.Til uka skal det legges golv her. Gleder meg vilt til å bli kvitt det grå vegg til vegg teppe som ligger i stua. Som har samlet på flekker i 25 år, det er lekkert!Jeg har hatt det kjempe tøft psykisk en periode. Aner ikke hva som har slått meg ut, men jeg er hele tiden kjempe trøtt og nedfor. Skal snart ta endel prøver for å se om jeg kan mangle noe og for å utelukke et par ting.Håper det bedrer seg snart, for jeg har gått slik over en mnd nå. Og så blir jeg så innmari skuffet over meg selv at jeg ikke klarer å klatre meg oppover Men tilbake til noe positivt, boksatvelig talt På hytta sa jeg det til gubben, skyter du denne, blir det positiv test om 14 dager..hihi.. jeg kjenner kroppen min rimelig godt!Og nå har jeg satt dose nr 2 med Crinone og knasker Albyl E.Jeg klarer ikke å være den store optimisten, for hvorfor skal det gå bra nå, så lenge det har gått dit høna sparker de 8 foregående gangene? Vel, jeg håper jo så inderlig og til en eller annen om at dette skal gå bra!Kjenner jeg er super sår og tårene står i øynene mine for ingenting.Skal egentlig på bursdagslag i kveld, men jeg orker ikke. Har nada lyst til å være sosial!Nå kom gubben hjem fra guttetur, så nå skal jeg krype litt sammen i armkroken hans og enn så lenge nyte at vi er gravide:)

Ingen kommentarer: