torsdag 31. januar 2008

24-03-2006

Uke 36
Hadde aldri trodd at Thea kom til å holde seg så lenge i magen. Eller jeg hadde tippet at ho skulle komme mellom 20-30 mars, men ho gjør nok ikke det.Uka som har gått har vært preget av endel hodepine og små deppa tanker og følelser.Var hos jordmor for samtale på onsdag og sjekk på sykehuset på torsdag angående det at Thea har litt lite hode. Det var gudskjelov ingen store avvik. Veksten fulgte sin egen kurve og alt var bra Fikk også snakket med jordmor på sykehuset og gubben og jeg skal tilbake dit for en samtale.Jeg er livredd for å miste Thea. Har kommet inn i en ond sirkel og sover dårlig på nettene. Er overbevist om at noe fælt kommer til å skje og krisemaksimerer egentlig det meste!!Jeg gleder meg utrolig mye til fødsel er overstått og jeg hører første skrik fra Thea min .. Har møtt Blondie og Blomstermamma denne uka og det var kjempe kos. Blomstermamma hadde strikket den søteste jakka til Thea. Takk snille Blomstermamma Nå er det snart natta for meg, er stuptrøtt.
__________________

Ingen kommentarer: