torsdag 31. januar 2008

10-02-2006

Nå er jeg 30 uker på vei:)
I dag har vi kjørt mamma til broren min. Ho har vært her ei uke og det har vært så godt. Jeg har verdens beste mamma, på alle mulige måter. Det er så synd at det er 30 mil en vei til de, det er langt! Pappa ble ikke med denne gangen, men regner med at det blir han da Thea er født.I går feiret vi min 33 års dag. Helt i det stille. Mamma lagde min favo bløtkake og vi hadde det kjempe koselig.Vi har vært på 3d ul i dag. Alt var så bra atte. Fikk se ansiktet hennes og hun har skikkelige bollekinn Og sin pappas overleppe Hun har snudd seg og hodet lå nedi bekkenet Det nærmer seg!!Kommende mormor var med og syns dette var kjempe stas Ting har jo forandret seg litt siden ho fikk unger da. Og ho kunne jo nesten ikke tro at vi kunne se Thea så godt. Mormor måtte tørke et par tårer, ja..Har vært på Ikea i dag også. Tråkket rundt der i 3 timer og budsjettet våres sprakk glatt der gitt Men fikk da i allefall kjøpt garderobeskap og hylle til barnerommet og nå er det meste i boks. Samt at vi er totalt utslitt. Siste halvtimen på Ikea i dag, satt jeg bare i en stol. Jeg orket bare ikke mer. Beina verket og ryggen knirka. Begynner å merke at en er gravid.Ellers har jeg fått karpaltunnelsyndrom i hånda. Forferdelig ubehagelig og irriterende. Våkner mange ganger om natta og må riste liv i den. Dette kommer pga hevelse i kroppen og nerve som kommer i klem. Har også fått en betennesle i foten, sikkert pga maraton løpinga i Svinesund sist helg. Har jo allerede glemt at jeg var sofa sliter i 7 uker og at kroppen egentlig er ubrukelig og langt fra i form.Må nok holde meg i rolig denne helga her, slik at hevelsen i foten går ned. Er klar for å slite sofa et par dager nå.Nå tror jeg at jeg skal ta kvelden. Helt kake!

Ingen kommentarer: