tirsdag 29. januar 2008

11-07-2005

En ny uke er begynt og her sitter jeg kjempe tiltaksløs og gretten! Jeg aner ikke hva som skjer med kroppen min, men noe rart er det! Skulle hatt mens forrige lørdag, men den dukka ikke opp. Har gått med ømme puppelupper i ca ei og ei halv uke nå og murringer i mage og rygg. Trodde da jeg våknet opp i dag at mensen var på vei, men det ga seg like fort igjen.Har svidd av 4 tester, den siste nå på lørdag, men de har vært blendahvite. Så gravid er jeg ikke!Merker ellers at jeg har kort lunte og blir fort grinete. Så hormoner i sving, det kan man trygt si at det er!Ellers har vi fått pusset opp mye av leiligheten. Skal snart hive oss på soverom, som i dag er lilla, med lilla rufsete teppe på golvet . Deilig å få det vekk!!Har fått nytt brev fra Riksen. Mannens kromosom prøve var i orden og jeg skal ta noen blodprøver ( bare mensen kommer... ), samt kromosomprøve. Har enda ikke bestemt oss for om vi skal utsette prøvinga til neste år, eller om vi starter opp til høsten. Det har vært så innmari mye dette året, at det beste hadde nok vært å vente. Men jeg vet ikke om jeg klarer... Åååå, jeg er så sur og grinete i dag. Kjenner at jeg er i ferd med å koke over Og så vet jeg ikke hvorfor heller Nei, må se å komme meg litt ut i finværet. Nytter ikke å sitte her å dyrke frustrasjonen.

Ingen kommentarer: