torsdag 31. januar 2008

20-01-2006

27+0
Tenk at jeg har kommet så langt!! Det var det ingen som trodde for 6 uker siden. Jeg må bare være verdens heldigste!! Og om ei uke nå, skulle det bli fødsel da, så overlever 95% av barna Men det skal ikke bli noen fødsel enda!!Jeg har hatt det litt tungt i det siste. Det begynte med at vi måtte avlive den kjære og snille pusen våres. Både jeg og gubben var forferdelig glad i han og vi gråt mange tårer begge to.Vi fikk vel kjenne litt på hvor slitne vi egentlig var og jeg var nesten utrøstelig noen dager. Nå har det roet seg og ny søt pus har vi fått au!! Ellers går jo tida med til å ligge. Er sliten av å ligge, men må jeg, så må jeg!! Klart jeg gjør Men må jo innrømme at jeg er mye slapp og trøtt. Ikke frisk luft og ingen bevegelse gjør en ikke i toppform Har vært til en ul på sykehuset. Jeg hadde kjent så lite liv noen dager, at jeg fikk komme opp til en sjekk. Der var alt i toppers tilstand og det at jeg kjenner henne så lite enkelte dager, er vel fordi hun har så god plass.Og lege nr 4 viste oss at dette er definitivt ei jente Snuppa vår!!Har vært til jordmor også. Gubben var med denne gangen. Jeg kunne jo ikke busse eller gå, så han kjørte meg og da kunne han jo like godt bli med inn. Alt var ok. Lå på +1 på urin, men det er jo så lite at det er ikke nevneverdig en gang. Ellers var som sagt alt toppers!!Jeg syns tida går uendelig sakte nå. Langt igjen, men tenker jeg på disse 27 ukene som er lagt bak meg, har jo det gått fort også Jeg snek meg ut på en shopping her om dagen. Følte meg så god form og gubbis var jo med og passet på. Kjøpte litt klær til lille tuppa vår og stolte pappaen fant en kjempe søt lue til henne, som han bare måtte kjøpe Du er veldig velkommen Thea Kristiane, bare vente noen uker til!

Ingen kommentarer: