torsdag 31. januar 2008

31-03-2006

Uke 37
Jeg er her ennå, jeg Var hos jordmor i dag og ho hadde egentlig ikke trodd at ho skulle følge meg så langt. Legene har jo også sagt at jeg kommer til å føde før tida, men jeg tror nå ikke på de, jeg da.. Åkke som, så har Thea det bra i magen min og det at ho blir litt mer lubben, gjør da ingenting.Nok en rolig uke har passert. Jeg har null energi. Og tiltakslyst, hvor finnes den? Sover veldig urolig om natta. Opp å tisse, vondt å snu seg, lys våken, opp å tisse... Er det noe rart at man ser litt dratt ut Mentalt så har jeg det bedre. Mye rare tanker, men klarer å pensle meg inn i den positive retningen. Aner ikke hvordan det er i morgen, men det må jeg rett og slett ta da.Jeg er veldig klar for fødsel nå, (vet ho har det best i magen ) det er enda tre uker igjen til termin. Men vi har liksom i flere måneder nå blitt forespeila en fødsel før tida og vi er liksom der enda, vi. Snakk om at dette har vært et elefantsvangerskap!!
Jordmortimen:Vekt: 78.7BT: 130/80Urin: Neg.Ødem: 1Leie: H/FFL: 136Nå satser jeg på at neste time hos jordmor utgår! Den er nemlig etter påske og da har jeg født GOD HELG!

Ingen kommentarer: