torsdag 31. januar 2008

31.01.2008

Nå har jeg fått flyttet dagbøkene mine hit. Det var litt av en jobb og jeg har ikke rukket og fått redigere osv. Ser at det er mye gramatiske feil , men det får jeg ta senere. Alle smilyene forsvant da jeg flyttet den hit og da mangler det punktum og mellomrom og div, men den er da leselig fordet!

I dag er jeg 28+1.

Vært til kontroll i dag. Var veldig spent iom at jeg har hatt endel vondter og murringer de 3 siste dagene.
Har vært mye oppe denne uken og til og med gått ett par småturer. Det er heller ikke lett å la vaskefilla ligge, selv om den nok har vært mest tørr;)
Så til kontrollen, livmorhalsen var 35mm. Det er jo bare så supert som det går an! Hadde fortsatt en liten nebbing på livmorhals, men det var så og si ubetydelig. Jeg kan nå leve normalt og skal faktisk ikke tilbake før om 3 uker. Kommer selvfølgelig rett inn om det skulle være noe og det er kjempe betryggende!
I går var jeg til samtale på jordmor poliklinikken. Jeg snakket om tiden som hadde vært og syns selv at jeg psykisk har klart og klarer meg veldig bra. Jeg sier ikke at dette har vært lett, men har helt klart taklet dette annerledes enn i sist svangerskap.
Jeg vet at H nok sliter endel mer enn meg. Han er veldig redd for at det skal skje meg noe og går nok kanstant med en frykt inni seg. Men han er betraktelig roligere enn han var :)
Nå har jeg akkurat lagt snuppa og jeg skal bake brød.
See ya!

Ingen kommentarer: