tirsdag 29. januar 2008

11-12-2005

21+2It´s a perfect day Våknet kl 08.30 etter en god natts søvn. Det var gode timer etter å ha vært våken i nesten 2 døgn Og så våkna jeg uten smerter, jeg har ikke hatt vondt på over 24 timer Det er så fantastisk og jeg tør nesten ikke tro på det! Legen var veldig positiv i dag og fortsetter det sånn, skal jeg få en undersøkelse om 2-3 dager. Åhh, gjett om jeg er spent på det! Hvordan er livmortappen, har den trekt seg sammen? Den var jo rimelig avflatet da jeg kom inn..Mikael sparker og gir meg stadig vekk tegn på at han har det bra. Det rare er at han har vært veldig rolig de siste dagene. Jordmor sa at det kan være en egen intuisjon som babyene har, at nå må de være veldig forsiktige Gubbisen har jo sovet her i natt. Det har vært så deilig. Han kommer til å ta seg fri fra jobben et par dager og være her hos meg. Det er ikke mer enn 10-15 min å kjøre hjem, men det er noe eget da han er her. Vi er roligere begge to. Tankene mine er hos Turbomamamma som opplever det samme som meg, men hakket værre. Det er så urettferdig Og så går tankene mine til lille Sigurd og mamma Blondie, Sigurd døpes i dag Måtte dere få en fin dag!Og så må jeg nok en gang si takk til alle fine hilsener. Jeg bruker ca 1 time hver dag på å lese gjennom alle meldinger, pm´er o.s.v. Jeg rekker ikke å svare alle, håper dere forstår det Nå må jeg gi meg. Er helt maroder av å ligge i den stillingen jeg gjør da jeg skal skrive

Ingen kommentarer: