torsdag 31. januar 2008

28-09-2007

Oi oi oi, så slitsomt dette skulle bli, men fikk nå sett lille bebis på ul i går og alt var bra. Hadde fortsatt litt blodansamling i livmoren, så kommer nok til å blø litt til.Ellers skal jeg ha ultralyd en gang i uka ihvertfall fram til uke 14. Det er veldig betryggende.Angående fare for prematurfødsel, så kan man jo aldri forutse slike skumligteter! Men, jeg får nøye oppfølging og det de kunne se på livmorhals nå, var at den var både lang og lukket. 3,2 cm. Men det er nå tidlig ennå...Jeg har vært i kontakt med jordmorpoliklinikken på sykehuset og dit skal jeg få komme så ofte jeg vil, når jeg måtte ha behov for det. Også det er innmari deilig å vite.At jeg har et "team" rundt meg er beroligende, men den snikende uroen jeg har inni meg, den skulle jeg gjerne ha blitt kvitt. Jeg vet ikke hvorfor den er der og skaper slikt kaos. Gå vekk med deg!!Gleder meg til jeg har passert uke 34. Da skal jeg ta på meg verdens breieste glis!

Ingen kommentarer: