tirsdag 29. januar 2008

12-12-2005

21+3Kvelden i går ble ikke så bra allikevel. Rundt midnatt begynte murringene i ryggen. Følelsesmessig ble jeg slått rett ut. Jeg var så redd at jeg bare lå og svetta. Denne redselen om at jeg skal bli frarøvet mitt friske barn, det kan jeg bare ikke beskrive.Fikk en god dose smertestillende og det var meninga at jeg skulle få en sprøyte i rompa, slik at jeg bare sovna. Ble så stressa og det er jo ikke veldig bra. Jeg valgte en avslappende tablett og jeg sovna rundt 02.Våknet 06 til smerter, igjen Smertene sitter kun i rygg og det er jo bra de ikke er i magen.Fikk lagt en ispose på ryggen og det var faktisk positivt og deilig.Legen som var hos meg i dag, er bare super. Jeg kjenner til han fra før. Ifølge mine beregninger er jeg i uke 22 i dag. I følge ul, 21+3. Jeg tror han justerte lengden på svangerskapet til uke 22 og lovte meg at de skal ringe Riksen på mandag. Da er jeg med mine regnekunnskaper kommet til uke 23 Ellers føler jeg at jeg har mista litt troen, igjen. Har så mye røsking nede der, at jeg tror ikke på dette, jeg. De tør jo ikke undersøke heller, pga infeksjonsfare eller framprovosering av fødsel.Jordmora som har vært på i natt, er så super. Hun var her i dagtidlig og ga meg mob nr sitt. Jeg kunne bare ringe henne eller sende sms om jeg ville snakke det er jo mer enn jeg ber om! Helt utrolig Nå skal jeg prøve å sove litt. Veldig sliten på alle mulige måter.

Ingen kommentarer: