torsdag 31. januar 2008

20-12-2007

22+1
I dag har jeg vært til ny kontroll. Jeg har hatt noe kynnere i det siste og var spent på livmorhalsens lengde. Den hadde krympet fra ca 5 cm til 3.5. Iom at den fortsatt er så lang, så er det ikke krise. Meeeen, måtte ta det litt mer med ro, slik at det ikke blir krise. Det har jo vært ganske hektisk i det siste, så jeg tror nok det er skylden i kynnere osv. I morgen skal vi dra på juleferie, så da blir det slarrafenliv på hytta , det vil nok hjelpe.Så skulle vi titte litt på bebisen da. Den var så fin atte og vokste akkurat som den skulle. Den har lange bein og jeg må flire litt av det. Jeg er selv 1.58 og har ikke akkurat lange bein. Jeg ser liksom ikke for meg ei jente med lange bein, Thea er jo også veldig lita Så skulle vi ta en ekstra titt på kjønnet, bare for å være sikre. Hedda, ho kan like gjerne være en gutt Legen tør rett og slett ikke å si hverken, eller. Jeg har hele tiden hatt så sterk guttefølelse, så kanskje jeg allikevel har rett? Jeg beholder enda signaturen min og kaller bebis for Hedda, så får vi se ved neste kontroll Ellers gleder vi oss masse til å bli foreldre igjen. Jeg har endelig tort å slippe litt løs på følelsene og det begynner å bli for real dette her nå. Mannen har det likedan. Vi tør mer og mer å glede oss. Lille 2008 bebisen vår, vi er så glade i deg Nå skal jeg slenge meg nedpå litt, så da sier jeg GOD JUL og takk for detta året!

Ingen kommentarer: