tirsdag 29. januar 2008

23-08-2005

Tid for litt oppdatering, igjen.Tiden som har gått har vært preget av mye tanker og nerver i helspenn. Det å sitte og vente på hcg prøvene mine i 7-8 timer før man får svar, er en ubeskrivelig følelse. Hver eneste gang har jeg vært skråsikker på at nå er jeg ferdig. Hver gang har jeg svimlet meg ut av telefonen og knapt kunnet snakke for at jeg har vært så skjelven og . Flere ganger har jeg spurt; Er dere sikker på at dere leser på riktig pasient? Det er liksom ikke til å tro og på mange måter så står jeg litt utafor meg selv og tenker som så, at ho der er gravid, men det er ikke jeg! Pussig følelse!I dag har jeg vært og tatt ny hcg test. Timene snegler seg avgårde til svaret som jeg får kl 17. Jeg er nok engang skråsikker på at nå er det over og det var siste mulighet for meg å få noen barn. For hvis dette går til helvete nå, så blir det ikke mer prøving på oss. Det er for tøft og for stor påkjenning for både kropp og sjel. Det er nå eller aldri!!Ellers har mamma og pappa vært her noen dager. Det var så utrolig koselig å ha de her. Mamma støttet opp som best hun kunne og de fikk meg mang en gang på andre tanker. De fikk meg til å glemme svarte tanker og det var mye latter i heimen.Vi farta rundt og kosa oss og hadde deilig vær hele tiden mens de var her.Mamma tok også regningsbunken våres med seg hjem. En bunke på 4000 kr og med beskjed om at vi skulle kose oss. De er så utrolig snille og jeg vet ikke hva godt jeg kan gjøre for de tilbake!Nå skal jeg begynne med middagen. Svinestek og surkål. Bra det tar noen timer å lage til dette, slik at klokka blir nærmere 17. Kan ikke gå fort nok!Får ikke svar på hcg prøve før i morgen ...

Ingen kommentarer: