tirsdag 29. januar 2008

18-12-2005

22+2 eller 22+6Når nettene blir lange og "kulda" setter inn, da kryper lille Lemoen inntil sobril´en sin Det har vært utrolig deilig å ha mannen her i natt. Jeg har riktig nok ikke sovet noe særlig, men jeg har i allefall sluppet å tenke på alt fra fødsel til begravelse.Natta har vært smertefri Jeg har litt stikninger i magen, men det har jeg hatt disse dagene her. Så lenge Mikael er der han er, får jeg være fornøyd.Tenk, jeg ligger på dag 9. Det er rart å tenke på hva man egentlig finner seg i, da det virkelig gjelder. Jeg hadde sikkert stått på hode også, hadde jeg måtte det. Men da man ikke er i situasjonen. så virker det liksom litt fjernt!Søte Ågot jordmor har vært på vakt i natt. Jeg fikk pakke av henne i går, for det er ikke sikkert jeg ser henne før jeg drar. Jeg fikk en pose med seigdamer og jeg lo godt. Tar det som et godt kompliment. Jeg er jo fra Solør. Der har vi ett ordtak som heter "seig som en solung" I MORGEN RINGER VI RIKSEN Det var en evighet til vi skulle ringe og nå er vi der Her er våres mål:Nå uke 25, gjør vi det, har vi ett nytt mål:Nå uke 28, da er det en så stor sjangs for at det vil gå så bra med Mikael, gjør vi det, har vi enda ett mål:Komme oss til uke 30-32.
Tankene mine er hos Turbo og Blondie.

Ingen kommentarer: